אשמנו. בגדנו. ריססנו.

הגעגועים ל"ירוק" על כל היבטיו, כבר הפכו לעובדה. האנשים רוצים ירוק ליד הבית במקום מפלצות הבטון, האנשים רוצים להתחבר לטבע. לבריאות. לריח הירק של פעם, כן, כן, תתפלאו פעם (עד לפני עשרות בודדות של שנים) היה ריח לצנון לעגבנייה לגזר, לשסק, לשזיף ולרימון, שלא לדבר על הטעם הנפלא של פעם. עכשיו, אנו מביאים לכם במה/פורום לגינון האורגני, ובה כל מה שרציתם לדעת על גינה אורגנית המשלבת עצי פרי, פרחים, צמחי תבלין וירקות. והכי חשוןב, איך להעיר את האדמה מהבחינה האורגנית, איך לחיות בהרמוניה עם האדמה, ללא מזיקים וללא מחלות.

כיצד מגדלים באופן אורגני? כאן תקבלו מידע מקיף מטובי המומחים. תוכלו גם להיעזר בכתבות בפורטל כאן נעים – בקטגוריה החדשה; גינון אורגני.
http://www.kan-naim.co.il/naim.asp?cid=531


כתובת ' ירוק נעים - גינון אורגני, אקולוגי, סביבה' בפייסבוק;
http://www.facebook.com/pages/%D7%99%D7 ... 56?sk=wall

כתובתנו: kan-naim@bezeqint.net
gardennaim@gmail.com

גלישה נעימה.

Re: אשמנו. בגדנו. ריססנו ראונדאפ.

הודעהעל ידי אלעד5 » 08 ספטמבר 2011,14:04

ראובן אורן כתב:"סליחה" שאני מתערב !

במגרת כל מיני ניסויים שעשיתי אצלי במדשאה, זרעתי גם 'טול פסקיו' וגם 'ריי גראס' ועוד כמה מינים המשמשים לשיזרוע חורף, אם ליופי ואם כמזון לבקר וכן כ'זבל ירוק'

אצלי זה היה ניסוי לצורך תכלית מסויימת, לא לצורך 'דשא ירוק בחורף' !

אל תחשוב על 'שיזרוע חורף' - אין לך 5 דונם של דשא !

סליחה באמת! :lol:
זה לא לצורך דשא ירוק בחורף! זה ליופי! :P :P :P
לך יש 5 דונם?-אם כבר לאבי יש...
סתאאאאאאאאאאאאאאאם
שאלתי רק בגלל שארץ העלה את הנושא שלא הכרתי כלל(יתרונות וחסרונות) ואני מלקט אינפורמציה על גבי הפורום...
תודה בכל אופן... :emo:
"מי שזורע רוח קוצר סערה..."
אלעד5
גנן עם עתיד
 
הודעות: 625
הצטרף: 13 פברואר 2011,14:04
מיקום: ראשון לציון

Re: אשמנו. בגדנו. ריססנו.

הודעהעל ידי ארץ הצבי » 09 ספטמבר 2011,14:04

אלעד, לאחר מספר ימים של העדרות מהאתר נכתבו מספר פוסטים בינהם פוסט נוסף שלך עם תמונות, קצת קשה לבחור היכן לענות לך :lol: :x
במבט אל התמונות שפרסמת אני רואה מספר דברים, 1. נראה לי שהלכת על מדשאה די גדולה, זו עלות גבוהה בצריכת מים ( כסף לא מעניין כאן)
2. התמונות של הפריחות הן , כפי שכתבו לך אחרים, יבלית, סעידה ועוד.
3. השתילה וההכנה של הקרקע נעשתה מאוד לא מיקצועית, אך זה לא נורא.
לכן אתייחס לשאלות שלך תוך הוספת טיפים: מאחר ויש לך התמודדות עם עשביה ואנו לא כל-כך מעודדים שימוש בראונדאפ או מדבירים כימיים אחרים, לכן , אוותר השנה על זריעת דשא חורף, קרא את התשובה של ראובן בנושא, זה גם יפריע לך בהתמודדות עם העשבייה אותה האל טורו , בהתפתחות טובה , ידע לצמצם, זכור את שכתבתי לגבי תכונות האלטורו ואל תקצור אותו נמוך כדי לאפשר לו ליצור את השורש המיוחד שלו בצורת ספירלה. לגבי ההכנה הלא טובה של השטח אשר נראית בברור בגלל חוסר האחידות בגבהים ובמרווחים . יש לכך פיתרון מאוד יעיל אשר יעזור לך גם להיתגבר על העשבייה וגם ייתן לך סיפוק מהדשא: הבא מספר באלות של חול נחלים ( בדרך כלל החול שמספקים בחומרי בניין, תכונתו היא שהוא לא מלוח וגרגיו די גדולים) מכינים מראש רבוע של רשת מתכת גמישה או מגריפה מאוד רחבה. מערבבים את החול עם 10% קומפוסט וממלאים איתו את כל החריצים והחורים, אפשר גם לפזר על כל השטח ועם המגריפה או הרשת משטחים חלק חלק את החול עד שמגיעים למשטח דשא אחיד, ( שיטה של מגרשי גולף וכדורגל), מגדרים את השטח מכניסת כל הולך על 2. ממשיכים להשקות לפי התוכנית כשבועיים, הדש יסגור מרווחים ויראה אחיד גם אם עדיין דליל, באביב הבא יהיה לך דשא לקנאת השכנים. :idea: :rofl:
אלטורו בריא יראה ירוק עם גוון כחול מעט , תלוי בשמש. :arrow:
העולם הולך ונכחד, רק אנו יכולים להצילו!!!
סמל אישי של המשתמש
ארץ הצבי
גנן מתקדם
 
הודעות: 1271
הצטרף: 05 יוני 2009,14:04

הקודם

חזור אל גינון אורגני ואקולוגי - של פורטל 'כאן נעים'

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־91 אורחים

cron